فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

آخرین مطالب

توهم های فانتزی

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

همیشه میخای یکی باشه که فکرتو درگیرش کنی, حتی اگه مطمئن باشی عین توهمه. این خیالات که دست از سر آدم بر نمیدارن. چجوری من دست از سرشون بردارم. فکر کنم این خیالات تا آخرین لحظه زندگیمم دنبالم باشن. من اینجورم یا مثل من زیادن؟؟؟زیاد, خیلی زیاد غمگینم و در عین حال امیدوار,امیدوار به روزای خوب خیلی خیلی خووب.

مطمئنم اون چیزی که خدا رقم میزنه بهترینه. بوس برای خدا.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
فاطمه آقاسیان

توهم

خیالات

نظرات  (۲)

زیباست لطفا به سایت منم یه سری بزنید ممنون
مثل توزیادن
پاسخ:
اره متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی