فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

آخرین مطالب

تجارب کارمند شدن

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ق.ظ

حسادت اینجا غوغا می کنه,حرف مفت زدن بسیاره,و از زیر کار در رفتن.

خیلی باید تلاش کنی تا درگیر این مباحث نشی.

از حرفهای مفتی که آقای شعبانی میزنه.نظرات مفتش راجب تمام مباحث و حسادت های علنی و بی دلیلش.

یه چیزیو به خانم چوپانیان گفتم,الان پشیمون شدم چون جلوی چشم خودم به یکی دیگه گفته. لزومی نداشت. یاد بگیرم دیگه نگم.

چقدر اینجا غر می زنن,چقدر همه فضولن.همه ناراضی ان. همه پرروان,کار نمی کنن و پول میخوان.

1. سکوت سکوت سکوت

2.رفاقت و دوستی در هر شرایط, با تمام بدی های آدم های اطراف

3.خیرخواه مردم باش در هر شرایط

4.یادگیری احکام و تلاش برای یادگیری کار و پیشرفت در کار

5.احترام به همه با آگاهی و با نیت اینکه ادب مرد به از دولت اوست.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۷
فاطمه آقاسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی