فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

آخرین مطالب

ابیات دوست داشتنی

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ق.ظ

چون می روی بی من مرو

ای جان جان بی تن مرو

وز چشم من بیرون مشو

ای مشعله تابان من

.

.

.



حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست

که آشنا سخن آشنا نگه دارد

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای

فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد

.

.

.

آسمان سربی رنگ.  من درون قفس.  سرد اتاقم دلتنگ.  می پرد مرغ نگاهم تا دور.  وای, باران, باران.  پر مرغان نگاهم را شست... شیشه باران را پنجره شست.  از دل ما اما چه کسی نقش تو را خواهد شست...        حمید مصدق

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۳
فاطمه آقاسیان

نظرات  (۱)

خدا قوت
پاسخ:
بله مچکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی