فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

آخرین مطالب

بابای مایه دار

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ق.ظ

امروز یه چیزی ذهنمو درگیر کرد اگه من هم بابای پولدار داشتم انقدر به خودم غره می شدم. واقعن شعورش در همین حده. چه طرز تفکری. بماند که اکثر قریب به اتفاق از هر تیپ و قماشی نگاهشون به ادما با پول و دارایی سنجیده میشه(امروز روز رو عرض می کنم). خوبه جوری زندگی نکردیم که همه رو از بالا نگاه کنیم. 

درگیری هایی که دارم:

کار, پول,پوست و مو و تناسب اندام, اعتماد به نفس, تلاش, توکل, بی خوابی های شبانه, مادر.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
فاطمه آقاسیان

بابای مایه دار

فخرفروشی

نظرات  (۲)

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۰۵ سعید یگانه (جاوید)
سلام
پیشنهاد می کنم زیاد ناراحت نباشید چرا که دنیای آنان همین اندازه است... شاید چیزی به اندازه یک پرنقال !!!! چه بخواهیم چه نخواهیم واقعیت انکاری ناپذیری است که ما ایرانیها ذاتاً قاضی و قضاوت کننده هستیم! و دستمایه و کتاب قانون قضاوت ما ایرانیان در حال حاضر میزان دارایی افراد است!
فقط می شود تاسف خورد و بس
موفق باشید
پاسخ:
سلام
درسته دقیقا به اندازه ی یک پرتقال.
نمی دونم این تیکه کاغذ که نامش را گذاشته اند پول
تا چه حد می تواند مهم باشد که بعضی به خاطرش راحت دلی را می شکنند دیگران را به سخره می گیرند ،دزدی می کنند،عده ای را به خاطرش نابود می کنند و ....
گاهی می گویم کاش هیچ پولی نبود...
پاسخ:
و اینکه ملاکشون رو در انتخاب افراد برای حتی یک دوستیه ساده, پول قرار میدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی