فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

آخرین مطالب

خسته و دلسرد از همه الا خدا

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ق.ظ

تو سایت دانشگاه نشستم و خسته. کمر درد گرفتم بس که لب تابو این ور و اون ور کشوندم. کلا امروز خوب شروع نشد.

نمیشه روی حرف هیچ کس حساب کرد. روی حرف هیچ کس. امیدوارم خودم اینطور نباشم. گفت بیا خونمون بعد زنگ زد خودش کنسل کرد. خانم زندی مثلا چهره یه انسان خیر رو گرفت بعد با لحن بدی جوابم کرد. رفتم پیش کشاورزیان. میگن با آرایش و عشوه باشی نمی تونه جلو خودشو بگیره و کارتو راه میندازه. یه آشغال دیگه. پیش دوستم رفتم بهشون خیر هم می رسونی تهش یه چیز بهت میگن. بازم چرت. خواستم به یکی دیگه زنگ بزنم پشیمون شدم. ترجیح میدم تنها بشینم با آرامش برم جلو تا خدا چی میخواد. بازم اهمیتی نداره. امید هست به خدا. 

امروز رو تنها سپری می کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
فاطمه آقاسیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی