فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

آخرین مطالب

وضعیت حال و حاضرم

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ
تو خوابگاه ریحانه هستم به عنوان یه عضو مهمان. بچه ها آهنگای ملایم زدن و دارم می گوشم. قضیه خواستگارم به طرز عجیبی منتفی شد و یه روز تو شوک بودم. دوستم زنگ زد و قرار شده فردا همدیگرو ببینیم حالا کجا هنوز معلوم نکردیم. احتمالا  همین پارک سیفیه که کنار خوابگاس.کارامو برسم که فردا راحت باشم.سرم درد می کنه دیشب از 12 شب تو راه بودم تا امروز 1 بعدالظهر. خوابمم نمیبره. به هر حال همین چند سطر هم بازم حالمو بهتر کرد.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۴
فاطمه آقاسیان

وضعیت من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی