فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

آخرین مطالب

خواهر زاده جان

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ

امروز خواهرزادم خونمون بود.یه بچه چقدر می تونه شیطون باشه. چقدم ادا و اصول از خودش در میاره.جدیداً بهش می گم زنگ می زنم به آقا غوله زنگ می زنم بیاد ببردت باور نمی کنه می خنده میگه دروغ میگی. دیگه مجبور شدم برم تو حیاط در حیاطو باز کنم نقش بازی کنم تا یه کوچولو بی خیال شد. تف تو تلویزیون که یه برنامه درست و درمون نمیده بچه بشینه ببینه. همشم خاله بازی می خواد. خالی بازیشم فقط اشپزی داره و خواب. میگم خاله زندگی که فقط خوردن و خوابیدن نیست .تو کار و زندگی نداری. درس نداری. بدو رفت کتاب اورد میگه شعر حفظ کنیم.میخواست بمونه خوابیدن گفتم برو فردا صبح دوباره بیا. ولی همین که رفت دلم تنگ شد واسش. من به شیطونیاش بیشتر می خندم ولی خواهرم حرصش می گیره اداشو در میاره اونم حساااس میزنه زیر گریه.کلا بساطیه واسه خودش. به قول خودش سرویس شدیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۲
فاطمه آقاسیان

خواهرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی