فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

آخرین مطالب

حال خوب یا بد؟

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۰ ب.ظ

دل تنگی سخته . همه تجربه کردیم و می دونیم دلتنگی مثه اینه که قلبتو چنگ بزنن. من از اون دلتنگیا که عاشقا میشن منظورم نیستا.دلتنگی من از جنس تنها بودنه یا شایدم احساس تنها بودن.به هر حال تو زندگی ما کمه کم پدر و مادر داریم که لبخند ما شاید بهونه ی زنده بودن اوناس.بنابراین احساس تنهایی با تنهایی واقعی فرق داره.

ای کاش برسه فقط و فقط از حال خوب نوشت.نمیدونم شاید حال خوب هم ساختگیه .باید بسازیم.خودمون حالمون رو خوب کنیم.یکی از دوستام میگه حالت بده آهنگ شاد بزن و برقص . هر چند معمولا عکسشو عمل می کنم. اهنگ غمگین گوش میدم تا یه دل سیر گریه کنم .امیدوارم حداقلش مدتها بعد شرمنده خودم نباشم.پیش خودم حسابم پاک باشه.چه می شود انگار بعضی چیزا واقعا از همون سرنوشته که دست خود آدم نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۰
فاطمه آقاسیان

دل تنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی