فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

فراز و نشیب های زندگی من

این وبلاگ برای بیان احساسات و نوای قلبم ساخته شد.

آخرین مطالب

ملاک برتری؟؟

شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

آقا چه فرقی می کنه کدوم دانشگاه درس خوندی؟؟آیا ملاک تو برتری هس؟؟ خیلی احمقانس که طرف واسه دانشگاهی که توش درس خونده فخرفروشی کنه.اصلا درس خوندن چه ربطی داره با آدم بودن. به مهربون بودن.به سالم بودن و سالم زندگی کردن.به شخصیت آدم. من دست پدربزرگه پیرمو که تو شالیزارا پینه بسته شد و دیگه جوون نداشت رو به صد تا دکتر و مهندس که بویی از انسانیت نبردن ترجیح میدم .من ترجیح میدم مثه اون کمر دولا کنم بوته بکارم تا این که با بی وجدانی هیچ اهمیتی به دلهره و غم دیگران ندم.



من با افتخار اعلام می کنم ارشدمو تو دانشگاه ملااااااایرررر گرفتم. آره دانشگاه تهران نبود. به پای دانشگاه سابق من هم نمی رسه ولی ولی روزای خوب و بد زیادی تجربه کردم که همشون درسای بزرگی برا من بودن.مگه غیر اینه که خدا بهترین رو برا آدما میخواد به هر حال حالا که گذشت. اوائل خیلی غمگین بودم خدایی خیلی تلاش کردم ایراد کار خودمم می دونم که دانشگاه سطح پایین قبول شدم ولی یه سری محدودیتا بود که اگه اگه محدودیت نمی دیدم و به چشم یه  فرصت میدیم و غنیمت می شمردم شاید شاید شرایط حال و حاضر بهتر از این بود. به تجربه فهمیدم چیزی که رخ میده هر چی هر چی رو پیش روتون مثبت فرض کنین و مثبت جلو برین حتما اتفاقات بهتری رخ میده. 

 جمله ای که تو ذهن من مدام تکرار میشه:

الخیر فی ما وقع...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۱
فاطمه آقاسیان

نظرات  (۲)

خوشبحالت ک پدر بزرگ داری.خدا حفظش کنه
پاسخ:
مرسی سحر عزیز 
احسنت
پاسخ:
مچکرممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی